luni, 1 martie 2010

Primăvara din mine!

Îmi place primăvara. Mă trezeşte din amorţeala hibernării sentimentelor. Am început să visez cu ochii deschişi, să alerg câmpurile pline de flori şi să strig cât pot de tare … trezeşte-te viată!

Cât de frumos este să poţi să râzi dimineaţa. Îmi iau micul dejun cu insectele anotimpului, în drumul spre birou. Ascult muzica norilor şi a vântului ce îmi zburleşte părul.

Ce multă bucurie este în viaţa mea şi eu îmi ţin tristeţea în braţe atunci când el se pierde în alte mângâieri. Primesc căldura pâmantului şi mă hrănesc din primavara vieţii ce mă aşteapta. Multumesc fericire pentru că îmi dai sens. Multumesc vouă, suflete ce vă regasiţi în mine şi mă lasaţi să vă iubesc.

Bine ai venit, Primavara!….Ce bine miroase a tine!

2 comentarii:

  1. Frumos sentiment mi-ai transmis. Ar fi interesante cateva randuri lirice despre primavara in Bucuresti. Contraste, figuri de stil, utilizarea oximoronului si multe, multe alte ustensile poetice pe care vad ca le stapanesti:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc mult. Ma bucur ca v-am imbratisat cu sentimente si zambete. Este o idee interesanta cea pe care mi-ati propus-o si pe care promit ca o voi studia-o.
    Ma cunoasteti destul de bine. :)

    RăspundețiȘtergere