sâmbătă, 26 octombrie 2013

Introducere






Succint și neîntrebat mă abordezi ca și cum ai avea vreun drept asupra mea. Nimicul pe care îl controlez din stomac nu mai lasă stări efuzive. Refuz să mă mai nasc încă o data sub forma umană și asta se datorează răstimpului scurs din cânepa fumului zburat de pasarile migratoare. Nopțile albe ale primei iubiri fuzionează cu maturitatea si eu mă compun pe capitole.


Nu știu cui aparține panica din sânul rândunicii, dar colorează vâna neputinței migratoare si cade în diapauză, iar eu zac în hamacul iernii așteptând curajul de a fi nedreaptă cu formele buzelor tale. Toracicul se umflă și trupul meu rânced de dorință, râvnește la tine. Mă svârcolesc să îmi recapăt respirul nobleț după atâta insomnie. Sorb ultima oră înaintea dimineții și să mă impac cu fatumul himerei. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu